Χαρακτηριστικά των Boutique Ηotels
Τα πρώτα boutique hotels τα συναντάμε στην Αμερική και την Αγγλία στις αρχές του 1980. Κυρίως ο όρος πρωτοεμφανίστηκε στο Λονδίνο, τη Νέα Υόρκη και το Σαν Φρανσίσκο. Από τότε ο όρος εξαπλώθηκε σε ολόκληρο τον κόσμο. Είναι συνήθως μικρές μονάδες με λίγα δωμάτια και οι ξενοδόχοι εστιάζουν στην ποιότητα και όχι στην ποσότητα. Η διαφορετικότητα των δωματίων και των κεντρικών χώρων θα μπορούσε να είναι μέρος του όρου boutique hotel. Ο στόχος για ένα boutique hotel είναι το επίπεδο της προσωπικής επαφής και εξυπηρέτησης, προϋπόθεση που δεν είναι εφικτή σε κάποιο μεγάλο και απρόσωπο ξενοδοχείο. Στα περισσότερα boutique hotels το προσωπικό γνωρίζει τον πελάτη με το μικρό του όνομα γεγονός που προσδίδει άνεση και οικειότητα. Η προσωπική εποπτεία στην κουζίνα είναι ένα από τα δεδομένα ενός τέτοιου ξενοδοχείου. Οι πελάτες, νιώθουν σαν το σπίτι τους.Ο επιχειρηματίας εστιάζει στην ποιότητα και όχι στην ποσότητα. Ο μικρός όγκος δίνει την δυνατότητα στον επισκέπτη να εξοικειωθεί γρήγορα με το περιβάλλον γύρω του και να έχει την αίσθηση ενός ζεστού και φιλικού ξενώνα. Για τον λόγο αυτό, τα boutique hotels στις μέρες μας προτιμώνται από ανθρώπους που ταξιδεύουν συχνά και έχουν την ανάγκη από ένα οικείο και ζεστό χώρο να τους υποδεχθεί μακριά από το σπίτι τους. Αυτοί είναι οι κύριοι λόγοι που συμβάλουν στον όρο boutique hotel και που κάνουν τους πελάτες ενός ξενοδοχείου να θέλουν να επιστρέψουν σ’ αυτό ή να θεωρούν ότι αξίζει να το συζητήσουν με έναν φίλο τους.